Dizajn

“Radiš vizual za kozmetički brend s plavim tonovima i dodaš negdje zelenu jer vam želimo reći da smo vezani uz prirodne sastojke. Kreiraš katalog za brend u autoindustriji i dodaš crvene naslove da krv malo zakuha dok gledaš predivne linije svog budućeg novog automobila!”

Slaviša Brezar

Kreativni direktor, suosnivač

Web Design

Boje igraju važnu ulogu u svijetu koji nas okružuje. Mi smo vizualno društvo u kojem ljudi stavljaju ogromnu važnost na vizualnu prezentaciju usluge ili brenda općenito.

KOMUNIKACIJA NIJE BOJNO POLJE. RIJEČI IMAJU MOĆ, ALI PRIJE SVEGA DA NAPUNE TUĐE SRCE RADOŠĆU.

Izvan okvira, Lea Brezar, CEO Dhar media

Društvene mreže

“U svoj kompleksnosti radnih zadataka koji čine posao jednog social media managera, ukratko možemo reći da je on glas brenda za koji radi.”

Josipa Celinić

Urednica medijskih izdanja

Posao zahtjeva praćenje najnovijih trendova struke. Ljubav prema svim vrstama komunikacije, privlačenje potencijalnih kupaca i klijenata i osjećaj za izgradnju imidža brenda, karakteristike su osoba koje rade na ovoj poziciji. Uz znanje WordPressa, brojnih alata za društvene mreže te općenito poznavanje rada na web-stranicama.

ZAPOČNIMO PROJEKT!

Organizacijska kultura svrhe

“Brendfulness metoda prepoznaje čovjeka i stavlja ga u središte svakog poslovanja. Svrha jedne organizacije je proces usklađenja vrijednosti koje promovira s vrijednostima pojedinca i to bi trebala biti slika svake organizacije. Povezati to dvoje, a pritom podržavajući rast i razvoj svakog zaposlenika nudeći mu da se u njoj ostvari u kontekstu posla kojeg obavlja, ciljevi su koje će nositi 21. stoljeće i godine promjena koje su pred nama.“

Lea Brezar

CEO, Dhar media

Uskladiti kreativnu energiju s energijom procesa u jednoj organizaciji postao je prioritet. Iako se kultura organizacije postavlja već u počecima rada kompanija i mijenja s rastom poslovanja, postoji izvjestan nesrazmjer između onog napisanog i onog vidljivog ( i nevidljivog) što prati kompaniju tijekom njezinih godina postojanja.

“Uvjerljiva misija, kultura i vrijednosti kritične su kada je u pitanju privlačenje i zadržavanje vrhunskih talenata na konkurentnom tržištu rada – to je ono što razlikuje svakog poslodavca”, rekao je Christian Sutherland-Wong, predsjednik Glassdoora i COO-a. „U zemljama koje smo istraživali jasno je da oni koji traže posao, traže smislenija iskustva na radnom mjestu. Tražitelji posla žele biti dobro plaćeni, ali isto tako žele raditi u tvrtki čije se vrijednosti poklapaju s njihovim i iza čije misije mogu u potpunosti stajati.“

Cijeli članak možete pročitati na ovom linku.

Naše usluge

Dizajn promo materijala

Dizajn logotipa

Tisak materijala

Web dizajn

Oglašavanje

Zakup medija

Produkcija

Organizacijska kultura i vođenje

Brend strategije

Upravljanje društvenim mrežama

Organizacija evenata

Savjetovanje o samoizdavaštvu

Brendiranje samoizdavaštva

Uredništvo

Organizacija promocija i moderiranje

Spremni za razgovor?

IMATE VELIKU IDEJU KOJU ŽELITE REALIZIRATI?

Kontaktirajte nas