Ful kulturno
FUL KULTURNO punkt
“Kultura nalazi način da se izrazi”
O projektu
Prvi put na Interliberu, u organizaciji Dhar medie (Brend kulture) posjetitelji su imali priliku sudjelovati u drugačijem programu koncipiranom kako bi predstavio hrvatsku književnu scenu kroz prizmu brenda te omogućio da na jednom mjestu dožive knjigu kroz sve njene aspekte: važan dio kulture, trendove i brendiranje. Najavljeno je i otvorenje natječaja za nagradu FUL KULTURNO – najbolje brendirani niskobudžetni događaj u kulturi, kao i ekskluzivno istraživanje tržišta o čitanosti u Hrvatskoj.
FUL KUTURNO punkt bilo je mjesto na kojem se okupilo četrdesetak važnih gostiju iz svijeta knjige u Hrvatskoj te kroz dvadeset i pet razgovora dotaknuti teme poput:
brenda književne scene, brenda izdavača, brenda festivala i događanja, biznisa u kulturi, čitanosti i brenda autora.
Šest dana, čestrdesetak gostiju…
Sudionici i nositelji razgovora u svih šest dana održavanja Interlibera bili su:
Nenad Bartolčić, glavni i odgovorni urednik portala Moderna vremena Info; Luka Ostojić, glavni urednik portala booksa.hr; Davor Piskač, doc. dr. sc., Hrvatski studiji; Branko Matijašević, urednik “Guru za kulturu”; Zoran Lisjak, pisac; Sandra PocrnićMlakar, izdavač, Beletra; Kruno Lokotar, koordinator Nagrade Fric; Miroslav Mićanović, predsjednik žirija Tportalove nagrade; Drago Glamuzina, predsjednik žirija VBZ-ove nagrade; Komentar: Lea Brezar, CEO Superbrands Hrvatska i Slovenija; Ivan Pakozdi, izvršni direktor za razvoj, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski i turistički menadžment i studenti: Karla Šalić, Lucija Žukina, Ivan Biošić, Darija Jeger; Seid Serdarević, nakladnik, Fraktura i organizator Festivala svjetske književnosti; Miroslava Vučić, glavna urednica, Školska knjiga; Zvonko Čubrić, suvlasnik Hoću knjigu; Vanja Čučković, voditelj nabave, Znanje; Hana Klain, savjetnica za odnose s javnošću; Roman Simić, pisac i organizator festivala Festivala europske kratke priče; Robert Roklicer, scenarist i pisac, FRIKK – Jutro poezije; Željko Buklijaš, pjesnik; Marko Crnogorac, direktor prodaje i marketinga te član Uprave tvrtke Julius Meinl Bonfanti Hrvatska; Vedrana Bibić, radnica u kulturi; Vladimir Šagadin, urednik i voditelj; mr. sc. Sanja Rocco, v. pred., voditljica studija Menadžment i produkcija u kulturi, Visoka poslovna škola Zagreb; profesorica Dorotea Milas, mag. phil. et. mag. rel. (Prva godina studija), Visoka poslovna škola Zagreb; Lucija Prlić, studentica – Visoka poslovna škola Zagreb – Menadžment i produkcija u kulturi; učenici Privatna umjetničke
gimnazije; Lea Brezar, CEO Superbrands Hrvatska i Slovenija, glavna urednica časopisa Brend kultura, spisateljica; Vesna Sekalec, direktorica projekta Superbrands; Kristina Ercegović, Business Café, Daniela Uzelac, spisateljica; Tatjana Barat, suradnica Čitaj knjigu; Jagna Pogačnik, književna kritičarka; Alis Pečarić Marić, blogerica Čitaj knjigu; Ivan Jozić, pisac; Bruno Šantek, pisac