Project Description

Superbrands Hrvatska

Kako smo podignuli Superbrands?

Licenca

Superbrands organizacija u svojih je 20 godina postojanja izgradila snažan autoritet u brendiranju čiji se temelji postavljaju i na hrvatskom tržištu. Zagrebačka agencija Dhar Media media i njezina sestrinska tvrtka Ideja bile su vlasnici službene licence za Superbrands Hrvatsku i Sloveniju u periodu od 2015.-2020. godine.

  • Dizajn i priprema materijala

  • Odnosi s javnošću

  • Prodaja

O projektu

Superbrands predstavlja percepciju pojedinog brenda na tržištu.
Superbrands organizacija promovira kulturu brendiranja i svojim aktivnostima promovira brendove u 88 zemalja svijeta.

U programu Superbrands do sada je sudjelovalo preko 22.000 brendova i objavljeno je 429 knjiga – “brending biblija”.

  • Nezavisna agencija za istraživanje tržišta priprema listu svih brendova prema udjelu u oglašavanju, te svjesnosti potrošača.

  • Brendovi s najvećim brojem glasova bivaju nagrađeni sa Superbrands statusom

  • Pogodnosti Superbrands članstva brendovi ostvaruju jedino po principu “only by invitation”

  • U projektu Superbrands sudjeluju samo brendovi koji kapitaliziraju svoj Superbrands status.

  • Dobitnici Superbrands statusa objavljeni su u “brending bibliji” po završetku projekta.

Rezultati

Brend kultura – specijalizirani magazin o kulturi brendiranja

Pet godina izlaženja. Rebrendiran u Brendfulness magazin.

Spremni za razgovor?

IMATE VELIKU IDEJU KOJU ŽELITE REALIZIRATI?

Kontaktirajte nas