Nedavno smo proslavili svoju prvu veliku, okruglu desetku. Narasli smo, stasali, ponešto se promijenili… Osvrnuvši se iza sebe, shvatili smo da su iza nas brojna i raznolika iskustva, klijenti, projekti – toliko brojni, zapravo, da smo poželjeli sistematizirati što smo uz njih naučili.  Uostalom, znate kako kažu: jedna ljudska godina je sedam agencijskih.
(Ne? Nikad čuli tu drevnu mudrost?)
U svakom slučaju, sastavili smo popis ključnih lekcija koje nas je naučio agencijski život u Dhar mediji, kako bismo se, nešto pametniji i iskusniji, okrenuli budućnosti.
  1. Ako se negdje osjećaš loše – pokreni se. A ako se pokreneš u smjeru Dhar medije, ne gine ti lekcija iz bočnog parkiranja.

Uspjeli ste parkirati u centru Zagreba dok traje rush hour, što obično iziskuje višemanevarsko uguravanje na parkirno mjesto dovoljno široko tek toliko da odškrinete vrata i izgurate se van. Nakon toga shvatite da je za vas sve moguće i da nema tog životnog izazova pred kojim biste pokleknuli. Osnaženi, stižete na posao u Dhar mediju.

Šalu na stranu, kaže naša Dijana – osim bočnog parkiranja, možda najvažnija lekcija koju je naučila jest da se stvari ne događaju slučajno. „Na nama da se pomaknemo ako se negdje osjećamo loše. Nisi drvo – pokreni se. Ako možeš, promijeni. Neće ti pasti ništa s neba ako ne poduzmeš akciju. Ako ne možeš promijeniti – prihvati. Neke stvari su takve kakve jesu i amen. Ako ne možeš prihvatiti jer se to nešto kosi s tobom i svojim osobnim načelima – bježi što te noge nose.“

Tako se Dijana našla kod nas i vječno nam je zahvalna što smo unaprijedili njene vozačke vještine.

  1. Kad su ljudi na prvom mjestu, posao se radi s ljubavlju.

„S vremenom, kad se udomaćiš u pravu firmu, a pod time mislim na tvrtku koja vrednuje svoje zaposlenike, shvatiš da ti na poslu može biti ugodno i udobno kao da si s frendovima u svom dnevnom boravku (da, neki imaju i šlapice u kojima zimi tapkaju po uredu)“, kaže naša Josipa. „Bez ikakve iznimke ozbiljnosti i kreativnosti u obavljanju radnih zadataka, svaki dan je prepun smijeha i međusobnog razumijevanja.

Zato cijeli tim bez razmišljanja zapne kad treba i podmeće svoja leđa da se drugi može osloniti, a Lea i Slaviša…oni vide i cijene svaki trud, a kod pogreške nikog ne prozivaju, već ga utješe da se osjeća bolje. Ujutro zajednička kava, u podne zajednički ručak, s veseljem kroz sve životne uspjehe i slavlja, s razumijevanjem za one teže trenutke… baš kao best frendovi… uvijek tu jedan za drugoga – Dhar media i ja.“ 😉

  1. Svi problemi su rješivi ako se fokusiramo na rješenje.

Talja Zadro, pri zdravoj svijesti izjavila je (a mi izjavu prenosimo u cijelosti):

„Da se ne bi bunila da me Chris Hemsworth želi oženiti. Moj muž bi, ali ne i ja.

Radeći u Dhar mediji naučila sam fokus s problema/izazova skretati na razmišljanje o načinu kako se problem može riješiti. Naučila sam da je sve rješivo.

Radeći u Dhar mediji naučila sam gdje se pali kompjuter te mnoge druge sitne praktične savjete kako ga sve možete koristiti.

Naučila sam i to da ako se i ne želiš mijenjati na bolje, budeš. Lea, direktorica, će te natjerati na to svojim prepozitivnim životnim stavom; u 7 i 45 ujutro, u autu, na putu do posla, ne nađe li druge prilike kada ste u prostoru zatvoreni zajedno i ne možeš pobjeći.

Radeći u Dhar mediji naučila sam i ja ponešto ljude oko sebe. Na primjer, da se glasne psovke mogu čuti tri sobe dalje i kroz zatvorena vrata! Sretnici su moji kolege, nema šta. I ja sam sretna s njima.“

  1. Uspjeh se događa kada posao temeljimo na pravim vrijednostima.

A najviša vrijednost, Lea kaže, je dharma – ispravno djelovanje u najširem smislu riječi. „To je, primjerice, odluka da ćemo svaki dan nastojati biti bolji od jučer, da ćemo učiti iz lekcija koje nam posao donosi, da ćemo dozvoliti svima u timu da potraže u poslu svoju svrhu i da se ostvare.“

To je taj prepozitivan životni stav o kojem Talija priča.

  1. Dobra organizacija i disciplina su u pozadini svakog uspješnog radnog dana.

Raditi u agenciji čije se poslovanje temelji na dharmičkim vrijednostima ne znači da ne postoje rokovi, zadaci koje moramo izvršiti, klijenti koji očekuju konkretne rezultate. Ako nemaš strukturu i organiziranu listu prioriteta, teško ćeš plivati u svemu tome, naučila je Stella. „Moje liste prioriteta imaju liste prioriteta.“, kaže nam.

„A disciplina nema veze s poslom, nego isključivo s Dijaninim umijećem pravljenja kolača. Probajte pojesti samo jedan, I dare you.“

  1. Dobro je biti drugačiji!

„Ono što bih mogla istaknuti nakon malo više od godinu dana provedenog u Dhar mediji“, kaže naša Marina, „svakako je vjera u snove i ideje. Uvijek treba slijediti ono u što vjeruješ i ne odustajati tako lako. Dobro je biti drugačiji i ne truditi se uskočiti u kalup. A ono po čemu je Dhar media posebna je uvijek nasmijana ekipa koju ne muči stres na radnom mjestu!“

  1. Tanka je granica između hrabrosti i ludosti. Naučili smo njome uspješno hodati.

“Otvoriti tvrtku u jeku recesije te 2009. godine bio je smio i pomalo lud pothvat, ali deset godina je iza nas!“, rekao je Slaviša. Dobar odnos prema zaposlenicima i klijentima je tajni sastojak koji smo ubacili u smjesu, i pokazalo se da pali.

  1. Važno je dopustiti svakom članu tima da pronađe svoju svrhu i da ju ostvari.

Raditi u agenciji s dharmičkim vrijednostima znači da će vaši nadređeni prepoznati vaše talente i dati vam mogućnost da ih kroz ostvarite kroz posao koji obavljate. To je ključ pronalaska vlastite svrhe u onome što radite.

Ali to ide i u obrnutom smjeru. Na primjer, naš Zlajo ne vidi apsolutno nikakvu svrhu u pisanju bloga. Do dan danas nije jednu riječ napisao. Mi to poštujemo.

  1. Služenje je ukorijenjeno u našu misiju.

Naš temeljni zadatak doprinijeti napretku poslovanja, kako našeg vlastitog, tako i naših klijenata i partnera. To su nas naučili naši grafičari, jer nema tog zadatka i te korekcije koju neće odraditi. A nekad ih zna biti poprilično, otkriva nam Anja. Grafički dizajneri su zato najbolji multi-taskeri među nama.

  1. Daleko od oka ne znači i daleko od srca.

Svaki član našeg tima, prošli ili sadašnji, posebna je i vrijedna nit u šarenoj tapiseriji zvanoj Dhar media. Primjerice, naša Irina je trenutno na porodiljnom dopustu, ali to ne znači da ju s vremena na vrijeme ne gnjavimo (da nas ne zaboravi!) i da se s njom ne veselimo maloj, ali najvećoj, prinovi. Irino, jedva čekamo da nam se vratiš!

– Dhar media tim


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

en_USEnglish
en_USEnglish