Ovih dana mi je fokus bio na pripremi novog weba i njegovo puštanje na svijetlo dana. Takva priprema uzima vremena iako nije težak posao. I danas kada je vani čitam materijale i prepoznajem plodove našeg rada i truda.  Ono što vidim na našoj web stranici su riječi zadovoljnih klijenata i zapravo ću citirati ono što je zaista bitno:

“Iako se dotad nismo ni poznavali, od početka smo djelovali kao odlično uigran tim; unatoč ubrzanom radu, naša uzajamna komunikacija bila je ugodna, jednostavna i poslovno učinkovita.” Dino Bedrina, Tajnik Academie Cravatice.
Naš rad sažet u ovim jednostavnim riječima koje nam ne laskaju, ali nas vesele.

Što znači imati zadovoljnog klijenta? I nije li to zaista umijeće?

Meni, kao direktorici tvrtke svaki je dan poput upravljanje odjelom ljudskih resursa. Ukoliko vidite te pojedince ispred vas i uvažavate tko su i zašto su s vama, što znači da ih pritom ne osuđujete, stvarate ozračje u kojem ljudi daju svoj maksimum i svi možemo ići naprijed. Možda se nekada čini da je taj put sporiji i tromiji, no vjerujte mi da sam duboko svjesna što znači jasno vidjeti  članove vašeg tima. Posljedice stvaranja loših odnosa ostavljaju tragove ne samo na vašim kolegama već i na vama. Ono što je nerješeno stvara blokade energije, a bez nje nema kreativnoasti.

Možete li se sjetiti bilo kojeg posla kojeg ste trebali obaviti kreativno a vi ste se osjećali kao krpa – pogužvano i umorno? Umorno od nategnutih rokova, od velikih očekivanja, od nepostavljeih jasnih smjernica za obavljanje posla. I onda se vrtite u krug i ne nalazite na prolaz kroz koji će kapnuti samo jedna drugačija ideja. Samo jedna mala točkica svjetla.

A ono ništa.shutterstock_35789188

Samo praznina.
I kako onda vratiti fokus na bitno i nastaviti sutra ispočetka?
Odgovor bi bio prilično jednostavan: “Prestanimo gledati u druge i gledajmo samo sebe.” Fokusirajte se na bitno i zanemarite negativne podražaje. Naučite nove tehnike zaštite od vampirenja onih koji za time žude i stvorite svoj vlastiti mir. Jer ako želite vratiti kreativnost i sačuvati svoje zdravlje morate reći doviđenja starim navikama.

E taj put smo odabrali mi kada smo razmišljali o pokretanju Dhar medie. I sada, nakon pune tri godine poslovanja, imamo tim koji lagano ide u pravom smjeru. Nekad se netko umori pa sjedne. (Zato imamo stolce, zar ne?) Ukoliko je kome preteško, date mu ruku i idete skupa.  🙂

I što je rezultat? Definitivno zadovoljni klijenti koji osjete što znači kad je u tvrtci dobra vibra. Vjerujte mi kad kažem da je to kod nas zaista tako.

Lea Brezar

 


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

en_USEnglish
en_USEnglish