“ “S obzirom da je ova mala zemlja u veliki svijet otisnula velikane i genijalne izume, usudili smo se i mi napraviti promotivni video koji kaže ono što bi svi trebali znati “Your life is full of Croatia”
Lea Brezar
CEO, suvlasnica
Touristar knjiga
2009. godine objavljeno je prvo izdanje Touristar knjige. Zapravo je time službeno započeo projekt brendiranja Hrvatske. Kako je strategija razvoja projekta zahtjevala više tako smo tijekom stvaranja drugog izdanja Touristar nadogradili sa web stranicom TouristarTV i Youtube kanalom.
Suradnja sa američkom novinarkom i dobitnicom Emmyja za “WOW Croatia” realizirala se kroz projekt “Iza kamere” sa Ashley Colburn, gdje ju je naša ekipa pratila na snimanjima njenog novog serijala o Hrvatskoj “Wonders of Croatia”.
Stvaranje projekta Touristar
Touristar je krenulo laganim koracima kao knjiga (2009.) koja okuplja vodeće brandove hrvatskog turizma. Trendovi promocije sve više šire na društvene mreže i online komunikaciju pa je i TOURISTAR doživio svojevrsni skok u tom smjeru. 2013. godine krećemo s Youtube kanalom i promocijom na društvenim mrežama.
- Strategija razvoja projekta
- Komunikacija s klijentima i partnerima
- Odnosi s medijima i press konferencije
- Komunikacija na društvenim mrežama
- Organizacija evenata
- Produkcija i post produkcija