Poslovno učilište za organizacijsku kulturu i vođenje

ORGANIZACIJSKA KULTURA I VOĐENJE

“Stvarajući temeljne vrijednosti kompanije, morali biste biti svjesni da svaki tim mora osjećati kako doprinosi nečem većem od sebe. Svrha prodaje nije samo zaraditi novac, već i povezati se raznim kanalima s kupcima preko kojih ćemo graditi dugoročna partnerstva, bazirana na istinskoj potrebi da pomognemo onima kojima treba naš proizvod.”

Lea Brezar

CEO, Dhar media

Brendfulness metoda

Dharmički menadžment – Brendfulness metoda prema kojoj posluje naša organizacija.

Više nego ikad – danas je potrebno prilagođavanje kako bismo bili u korak s promjenama i s izazovima koje posao nosi. I ne samo posao – povrh svega odnosi. Odnosi su ti koji čine tim dobrim, složnim i kompaktnim. Oni su ti koji će obojiti naš radni dan. Energija koja vlada u jednom timu trebala bi se moći uskladiti s potrebama klijenata kako bi posao tekao glatko i bez velikih stresova.

Svjesnost življenja u trenutku te pritom slušanja druge strane rješava mnoge izazove koje može nametnuti posao.

Mi smo u svemu tome – usudit ćemo se reći – pioniri te naš tim već niz godina uživa privilegije Brendfulness metode (dharmičkog menadžmenta).

Brendfulness metoda primjenjiva je na sve organizacije.  

Budući da se godinama uspješno bavimo organizacijskom kulturom, Dhar media je osnovala Poslovno učilište za organizacijsku kulturu i vođenje.

“Brendfulness metoda je metoda koja ujedinjuje komunikacijske vještine,  znanja modernog rukovođenja tvrtkama, autentičnu kreativnost i stečeno iskustvo u provođenju kulture poslovanja. Dhar media ima viziju i osjećaj za formiranje nove razine poslovanja  koja se nameće u vremenima kada puno toga što je poznato više naprosto ne vrijedi.”

Zrinka Jezdić

dipl. med. techn., clin.aromath., voditeljica istraživanja i razvoja u Aromaviti – innstitutu za aromaterapiju

FORMALNO OBRAZOVANJE

Program organizacijske kulture i vođenja prema Brendfulness metodi obuhvaća:

  • Brend i brendiranje tvrtke
  • Postavljanje vizualnog identiteta koji komunicira svrhu vašeg brenda
  • Važnost i osnove komuniciranja
  • Kulturu komuniciranja prema medijima
  • Kultura komunikacije na društvenim mrežama
  • Uvod u organizacijsku kulturu
  • Temelji organizacijske kulture organizacije svrhe
  • Organizacijska kultura svrhe u praksi
  • Uvod u Brendfulness metodu i vođenje
  • Primjena i praksa Brendfulness metode
  • Praktični rad
Uskoro više o programu i upisima

Poslovno učilište za organizacijsku kulturu i vođenje
Sopot 2, 10090, Podsused, Zagreb

Želite više informacija?

POSTAVITE ORGANIZACIJSKU KULTURU SVRHE U VAŠOJ TVRTCI I NAUČITE VODITI

Kontaktirajte nas