Život na online valovima

socialSvatko od zaposlenika Dhar medie ima svoj službeni nadimak, moj je Surferica.

Ne snalazim se baš na dasci koja piči velikim valovima oceana, no itekako jako dobro plovim između mora postova, tweetova, shareova, likeova i drugih social pojmova koji su postali dio naše svakodnevice. Sada već polako kreće 3. godina otkako su moje radno mjesto postali zidovi, profili i stranice Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, YouTube i LinkedIN mreže. Ustvari, moje radno mjesto je internet, ako se to može tako nazvati. :-)

Društvene mreže ne samo da su dio života onih koji rade na njima, već možemo reći da svatko danas ima otvoren profil na nekoj od mreža na koju su se “zakačili”. A to znači da su društvene mreže postale jedan skroz novi medij kroz koji brandovi komu

niciraju sa svojim postojećim i potencijalniim kupcima, a što je najvažnije, ta je komunikacija za razliku od klasičnih medija poput TV-a, print materijala ili radija – dvosmjerna. Tvrtke koje su shvatile kolika je to prednost i koliko je važno komunicirati sa svojim klijentima na ležerniji, pristupačniji način, dobro su to iskoristile.

Činjenica je da se ljudi vole poistovjećivati sa svojim omiljenim brandovima, tj. sa onime što propagiraju, kako se predstavljaju i komuniciraju.

Društvene mreže su idealna platforma da se klijent svojem omiljenom brandu obrati u pozitivnom ili negativnom smislu te dobije povratni odgovor. I baš taj klijent je ključan. Zašto? Jer se brand obratio baš njemu, osobno. Sada tog jednog pomnožite sa brojem fanova branda, a broj fanova sa brojem njihovih prijatelja.

Matematika je jednostavna: dobar glas daleko se čuje, a još bolje i brže se čuje preko društvenih mreža.

Ako vas nema niti na jednoj od njih, znajte da mimoilazite ogromnu publiku. Na Facebooku, najposjećenijoj mreži u Hrvatskoj, njih je samo oko 1,7 milijuna.

Sada kada ste to shvatili, posjetite nas i otvorite vrata novom načinu komunikacije sa svojim kupcima, a mi ćemo vam pokazati kako. :-)

Vedrana

Leave A Comment