Pilates lopte su zakon

Da, da.. svi znamo kako to ide kod jednog studenta komunikacije. Ljeto znači-praksa.  Kod mene je to ovako izgledalo:
Step 1- studomat
Step 2- prolistaj na brzinu listu ponuđenih agencija
Step 3- klikni- (dhar media)

 

Dolazim na praksu, mislim si:

- „Tea, imaš mjesec dana za praksu i za faks, možeš ti to?“

- „ Ma mogu!“

Zvonimirova 66, prolazim kroz napadaj treme na stubištu.

Ali, ništa strašno.

Ulazim u agenciju:  tamo svi veseli nasmijani ljudi + dobijem mentoricu Adelu koja je studentica. Ona jako dobro zna da je 6. mjesec stresan za jednog studenta.

Super, mogu početi!

 

Adela mi je sve objasnila i zadala poslove koje ću raditi sljedećih mjesec dana. Sad je sve lakše.

Upoznajem se s radom, čitam, slušam interne razgovore i životna iskustva zanimljivih ljudi s kojima dijelim ured.

Sjedim na super udobnoj stolici, ali ne mogu ostati mirna i skoncentrirana, u glavi mi sviraju bubnjevi koji su sve glasniji i glasniji, a ja počinjem biti hiperaktivna jer sam započela dan sa  previše  kofeina… vidim pilates loptu!

-„E, mogu ja malo uzet’ ovu loptu i sjediti na njoj?“

„Da, da, naravno“, odgovara mi divna Irina svojim uvijek predivnim veselim glasom. Sjednem na loptu… savršeno! Odmah počinju priče da su te lopte super i za držanje, i za koncentraciju a i na kraju svega, zabavno je.

Mogu početi, sve je spremno… raditi u ovoj agenciji je pravo zadovoljstvo!

Dani prolaze, kombiniram posao s faksom, puna sam energije i koncentracija mi je na nivou! Jedino mi malo fali sna, velika sam spavalica, znalo se dogoditi da se večer prije zalomila koja piva više nakon položenog ispita.

 

Lekcije iz Social Media marketinga.

Najvažniji dio mog rada s Dhar mediom ipak je – rad na društvenim mrežama.

Društvene mreže su nova javnost, agora, politički i kulturni ‘trg’ na kojem se razmjenjuju mišljenja pripadnika digitalne generacije, ali i svih ostalih… U drugim se sredinama rad na društvenim mrežama dijeli na više grana, ali u Hrvatskoj je sasvim dominantan Facebook. Zato na ‘FB’ radimo najveći dio komunikacije. Naučila sam kako osmisliti i ‘srediti’ vizualni sadržaj za objavu na Facebooku, i na ispravan način ga ‘plasirati’. Sve sam to saznala – kroz praksu, jer me je mentorica odmah ‘bacila u vodu’ i uključila u rad, naravno pod svojim nadzorom.

Imala sam priliku bolje upoznati Gregora Blažica, kreatora Beachrex projekta (moj naziv za njega King of the Beach). S njime sam obavila intervju za stručni magazin Brend kultura. Čovjek koji ostavlja karijeru iza sebe, krene na putovanje s ciljem da prikupi sve podatke o plažama diljem svijeta kako bismo jednim klikom mogli pronaći idealnu plažu i saznati cijeli njezin sadržaj. Naučila sam, također, kako su Slovenci super za intervju, pristupačni i jako, ali JAKO dragi!

Na kraju shvatiš da je praksa u biti super stvar (k’o i pilates lopta). Nađi sva blaga interneta, istražuj, nauči, prilagodi se situaciji maksimalno i iskoristi do kraja ono što ti se nudi.

Ovo je početak jednog dugog i zanimljivog putovanja!

Leave A Comment