Superbrands Hrvatska i Slovenija

Preuzeli smo Superbrands

 

Tvrtke Dhar media i njena sestrinska tvrtka Ideja preuzele su licencu za upravljanje organizacijom Superbrands u Hrvatskoj i Sloveniji od partnera iz Adriatic Regije.

Utemeljena na višegodišnjem iskustvu u brendiranju na globalnom tržištu (90 zemalja), Superbrands organizacija, čija matična kuća dolazi iz Velike Britanije, u svojih 20 godina postojanja izgradila je snažan autoritet u brendingu čiji će se temelji postaviti i na hrvatskom tržištu.

 

Stoga će ove godine i u Hrvatskoj Superbrands projekt predstaviti novitete na više razina:

  • promjenom vizualnog identiteta,
  • uvođenjem istraživanja tržišta kao temelja za ocjenjivanje brendova od strane tržišta,
  • formiranjem uskog kruga priznatih stručnjaka za brending – stručnog vijeća,
  • uvođenjem novih kategorija,
  • posebne pogodnosti za članove koje se odnose na edukaciju,
  • stvaranje posebne studije branda u video formatu,

Više informacija naći ćete na www.superbrands.hr

 

Slijedom višegodišnjeg iskustva u području komunikacija i promocije, Dhar media je 2014. osnovala konzultantsku kuću Ideja koja će pojačati Superbrands program i na tržištu postaviti nove standarde izbora najsnažnijih brendova s ciljem da Superbrands postane priznat i prepoznat kao inicijator i spona između brenda i kupca.

Izjava