[slider][slide link=”” title=””]http://dhar-media.hr/nova/wp-content/uploads/2015/02/Superbrands_HR_NOVI-vizual-2015-za-dhar1.png[/slide][/slider]

[big_title small_margin=”no”]

Preuzeli smo Superbrands

[/big_title]

 

Tvrtke Dhar media i njena sestrinska tvrtka Ideja preuzele su licencu za upravljanje organizacijom Superbrands u Hrvatskoj i Sloveniji od partnera iz Adriatic Regije.

Utemeljena na višegodišnjem iskustvu u brendiranju na globalnom tržištu (90 zemalja), Superbrands organizacija, čija matična kuća dolazi iz Velike Britanije, u svojih 20 godina postojanja izgradila je snažan autoritet u brendingu čiji će se temelji postaviti i na hrvatskom tržištu.

 

Stoga će ove godine i u Hrvatskoj Superbrands projekt predstaviti novitete na više razina:

[checklist type=”eg. checked, dotted, arrowed” margin_bottom=”no”]

  • promjenom vizualnog identiteta,
  • uvođenjem istraživanja tržišta kao temelja za ocjenjivanje brendova od strane tržišta,
  • formiranjem uskog kruga priznatih stručnjaka za brending – stručnog vijeća,
  • uvođenjem novih kategorija,
  • posebne pogodnosti za članove koje se odnose na edukaciju,
  • stvaranje posebne studije branda u video formatu,

[/checklist]

Više informacija naći ćete na www.superbrands.hr

 

Slijedom višegodišnjeg iskustva u području komunikacija i promocije, Dhar media je 2014. osnovala konzultantsku kuću Ideja koja će pojačati Superbrands program i na tržištu postaviti nove standarde izbora najsnažnijih brendova s ciljem da Superbrands postane priznat i prepoznat kao inicijator i spona između brenda i kupca.

[testimonials heading=”Izjava” auto_scroll=”yes”][testimonial width=”1/2″ author=”Vesna Sekalec” author_title=”direktorica projekta Superbrands za Hrvatsku i Sloveniju”]Superbrands u Hrvatskoj mora zauzeti poziciju neovisnog autoriteta za brendiranje, što je i u samom početku trebala biti njegova misija. Inovacije koje uvodimo stavljaju naglasak na emocionalni učinak koji je jedan od najsnažnijih razloga zašto zapravo volimo određene brendove.[/testimonial][testimonial width=”1/2″ author=”Lea Brezar” author_title=”direktorica Dhar medie, vlasnica konzultantske kuće Ideja”]Važnost o stvaranju brenda prisutna je u struci no, sa sigurnošću možemo reći da unatoč tome neki brendovi svoju prepoznatljivost ipak temelje samo na nekim značajkama koje brend stavljaju u superiornu kategoriju. Pristupanje brendu kroz imidž gradi se ne samo kroz vizualni identitet i kampanje nego i kroz odnos prema ljudima, čega sve više postaju svjesne i korporacije u Hrvatskoj.[/testimonial][/testimonials]

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

en_USEnglish
en_USEnglish